Тиждень іноземних мов
«Скільки мов ти знаєш – стільки разів ти людина».
Йоганн Вольфганг фон Ґете
Звіт «Тижня іноземних мов»
Мовленнєво-розумова діяльність – єдиний процес творення думки та мовлення – складає підґрунтя для спілкування. Оволодіння учнями основами спілкування є практичною метою вивчення іноземної мови у школі. Одним із засобів активізації мовленнєво-розумової діяльності є гра. В процесі рольової гри, ігрової ситуації, конкурсу підсилюється емоційне сприйняття матеріалу. Учні активно набувають мовленнєвих навичок. Тому у ході навчально-виховного процесу доцільно використовувати не тільки урочну форму роботи, а й практикувати проведення позакласних заходів, конкурсів, залучати учнів із різними здібностями до їх підготовки та участі. Важливу роль такі форми роботи відіграють на різних вікових етапах, починаючи від вивчення англійської мови у початковій школі і завершуючи у старшій школі.
Проведення предметних тижнів дає учням можливість розкрити власні інтелектуальні, мовленнєві та творчі здібності школярів, проявити себе у різних ситуаціях та ролях, дізнатися багато нового, зацікавитися, а можливо й визначити свою подальшу долю, дізнавшись про власні вподобання, та усвідомлено вивчати предмет.
Тиждень іноземних мов у Свалявській загальноосвітній школі І-ІІI ст№3 проходив з 14 по 18 грудня 2020 року згідно шкільного річного плану.
Під час проведення тижня іноземних мов, учні нашої школи брали участь у різноманітних конкурсах, вікторинах, виконували креативні завдання, співали пісні, виготовили стіннівку, що дало їм можливість збагатити знання з англійської,німецької та французької мов ,розширити свій кругозір.Іноземні мови для школярів – це поєднання ігор, мультфільмів і цікавих розповідей, адже зацікавленість та бажання дитини – найкраща мотивація до навчання.
Головною метою проведення тижня іноземних мов у школі було підвищення мотивації учнів до вивчення англійської, французької та німецької мов, розвиток в учнів навичок слухання та говоріння, творчих здібностей, логічного мислення та пам'яті.
Мета була досягнута, адже учні отримали естетичне задоволення, поглибили знання з іноземної мови та спробували свої сили у різноманітних конкурсах.
Тиждень іноземної мови сприяв розвитку творчих здібностей та пізнавальних інтересів учнів та довів, що сучасні школярі знають, люблять і хочуть вивчати англійську мову.